
Manažer obchodu / Trutnov
Jsme Inex Spedition s.r.o. Naším cílem je poskytovat komplexní dopravní a logistické služby nad rámec očekávání. Rozvíjíme pozici leadera v regionu v oblasti komplexního portfolia poskytovaných dopravních služeb. Jsme atraktivním zaměstnavatelem s příjemným pracovním prostředím, moderním autoparkem a systémem řízení podporovaným aktuálními IT technologiemi.
Manažer/ka obchodu - Home Office / Trutnov
Pracovní náplň:
- Péče o stávající zákazníky a rozvoj obchodních vztahů (ČR+EU)
- Akvizice nových zákazníků (ČR+EU)
- Koordinace obchodních aktivit s dispečery
- Příprava a zpracování cenových nabídek klientům
- Pravidelný reporting
- Analýza trhu
Požadujeme:
- Plynulá znalost anglického jazyka min. B2 (znalost dalších jazyků výhodou)
- SŠ/VŠ vzdělání (směr doprava/logistika výhodou)
- Mít přirozený obchodní talent a chuť ho využít
- Aktivní jednání v terénu – aktivní řidič
Nabízíme:
- Odpovídající mzdové ohodnocení 35.000 – 65.000,- Kč, dle výkonu
- Služební vozidlo i k soukromým účelům
- Možnost částečného Home office
Naše benefity:
- Stravenky
- Výuka AJ
- Zázemí malé rodinné firmy
- Individuální hodnocení
- Možnost kariérního růstu
V případě Vašeho zájmu o naši inzerovanou pozici nám neváhejte zaslat váš životopis na email: info@kmosek.com. Těšíme se na Vaše reakce. Mgr. Petr Kmošek (HR Interim manažer)